تو را آسان نیاوردم به دست وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

  

ای از عشق پاک من هميشه مست ، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

بارها اين کودک احساس من ، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست

در دل آتش نشستن ، کارآسانی نبود

راه را بر اشک بستن ، کار آسانی نبود

با غروری هم قد و بالای بام آسمان

بارها در خود شکستن ، کار آسانی نبود

بارها اين دل به جرم عاشقی ، زير سنگينی بار غم شکست

من تو را آسان نياوردم به دست

در به دست آوردنت ، بردباريها شده

بیقراری ها شده ، شب زنده داری ها شده

در به دست آوردنت ، پايداري ها شده

با ظلم و جور روزگار ، سازگاري ها شده

ای از عشق پاک من هميشه مست ، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

بارها اين کودک احساس من ، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت3:37---23 آبان 1391
سلام
یکی از دست نوشته هام هدیش میکنم به شما عزیزم امید وارم خوشت بیاد
زمانه را چه شده است

مردم چرا اینگونه اند

یاد روزهای قشنگ به خیر

روزهای که ندیده ایم

فقط آوازه اش شنیده ام

بابا بزرگ وقتی از قدیما میگه

از اون همه شادیو

معرفتو عشق آدما میگه

آدم دلش میسوزه

بیچاره دل من

طفلکی قلب شکسته ی تو

همه دنبال تکیه گاه عاطفین

اما کدوم تکیه گاه

کدوم آدم سربراه

آهای آدما

به خدا همه لایق محبتیم

اگه دوست داریم همدیگرو

خوبه که جون برای هم فدا کنیم

نکه همدیگروواسه هوس فداکنیم


ناصر دریایی
ساعت0:58---30 ارديبهشت 1391
سلام مینا خانم من نه کپی نکردم

جواد
ساعت19:23---22 ارديبهشت 1391
سعی نکنیم بهتر یابدتر از دیگران باشیم،بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم(مارکوس گد اویر)
روز زن رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم


omid
ساعت11:44---21 ارديبهشت 1391
سلام.میشه کمکم کنی بازدیدامو افزایش بدم؟میسی ازنظرات قشنگت

نیلوفر
ساعت10:22---21 ارديبهشت 1391
سلام خیلی نگرانت شدم چی شده من تو رو خیلی دوست دارم اصلا دوس ندارم غمتو ببینم راستش تو اون تصادف بابام پشت فرمون بود ولی اتفاقی نیافتاد با اینکه ماشین به کل از بین رفت ولی همه گی خوب بودیم و خداروشکر
من همیشه دعاگوی تو بودم اما این بار حتما با یه کیفیت عالی تر عزیزم مینا جان اگه کمکی از من برمیاد بگو
موفق باشی یاحق


maryam kumar
ساعت9:59---21 ارديبهشت 1391
saaaaalllllam azziiiiizam apet mahshare dooooooset daaaram biya pisham
@}; -


النا
ساعت1:33---21 ارديبهشت 1391
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyy in postet terekond dg mer30 dost joniiiiiiiiiiiii

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341